Monday 26 December 2011

birthday party @KFC

As salam.
yeah,, tadi siang join birthday party cousin dekat KFC. seronok okeh~ ada chicky yang besar gedabak! kasut dia muat 3 kaki aku kot. memeang besar gile. dan chicky itu sangat gedik. hee~ aku nak peluk tapi tak kan nak peluk kan,, entah sape sape kat dalam tu.


tapi aku tak snap ah gambar banyak banyak. snap gambar goodies yang KFC bagi je. hee~ kalau budak budak yang join game,, lepas tu menang,, memang dapat hadiah segala bagai ah. kalau aku tak baligh, memang aku eksaited kot nak main same. tapi ni dah besar lebar, nak join pon malu ah. elok elok ada mak cik nak buat menantu, terus kensel.


KFC bagi mende alah ni. aku suke bende ni. sebab free kan?
ni la bende alah tu,, yang bulat bulat tu konon konon dam ah. yang terbukak kat tepi incik dam tu,, file yang isi segala mende alah ni. boleh la kan?? comel jugak. macam aku.
yang kerang kaler kuning tu note pad. berapa pages je pon. takpe, boleh buat maen  conteng conteng masa  sejarah~
yang ada ketam mata stim tu,, bende yang nak gantung kat pintu. DONT DISTURB! 

ni macam kad ah. untuk wish beday kan. boleh la. nanti aku hantar kat diri sendiri. tulis name orang lain.
haha~ desperate sangat ah.



 tu je lah. gambar aku dengan chicky ada je. hee~ chicky gebu. nak peluk tapi segan+takut. kat dalam tu entah entah bangla kan? tak pasal pasal pulak~untuk Mimi Aryani Mustapha,, thank you for the invitations ye. memang seronok jugak ah birthday party camni.nanti nak suh apak aku buatkan birthday party macam ni satu. mahu makan penampar kot aku nanti. macam anak CEO syarikat beras nak buat birthday party segala.

thanks for reading.
wassalam.

No comments: