bazilah abu hassan bazilah abu hassan: January 2012

Sunday, 22 January 2012

FACT: GUNUNG BARU!

As salam.

anggap la ini aku. T_T
Tak tau la korang pernah dengar ke tidak nama gunung ni,, tapi aku baru tahu masa balik cuti ni. wallawei! lagi sikit nak sama dengan Gunung Everest nun~ beruk pun terkejut tengok aku terkejut masa dapat tahu pasal gunung ni. hebakk! nama gunung tu ialah GUNUNG HOMEWORKBERKILOBANYAKNYE~ panjang gila name kan?? aku memang panas betul dengan gunung ni. semedang je join aku balik holiday. haish~


Walaubagaimanapun, memandangkan ini tahun terakhir aku memakai uniform sekolah (amin~), aku hanya mampu bersabar dan menghadap mereka semua. paling tak tahan,, addmaths. maaf ye encik addmaths, tapi aku memang benci gila kau. kau sengih la doploh ribu kali pon,, aku tetap benci kau. kau memang melampau! aku hampir muntah hijau sebab engkau! dem.


Selain itu, gunung ni jugak menyebabkan masa tidur dan masa menyerfing internet aku terbatas. kau memang kan gunung! busuk hati. geram betul aku. heh! oleh sebab aku merasakan agak tidak betul untuk meneruskan repeken dan rapuan kau, aku berhenti dulu. sekian.
wassalam.





p/s: teringin nak daki gunung~
 
Copyright © . All Right Reserved by bazilah abu hassan