Wednesday 12 December 2012

takde idea tapi tetap nak menulis.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum peeps,

Nampak tak tajuk tuh? Ngehngehngeh. Terang terang dah tahu memang tak ada modal nak menulis. Tapi sebab ni belog aku, aku nak menulis jugak. hehehe. Bila dah bosan tahap gaban masa cuti ni, aku godek godek inche Google. Cari gambar gambar menarik. So, aku nak share gambar yang aku suka dan jatuh cinta.

Cekidaud.

Betul la bende ni. Try la apply dalam daily life. =D






Ni lagi betul. Tapi norma manusia la kan? Semua orang dahagakan  air  perhatian. Sebab tu ad istilah publisiti murahan. Kan?






I am the dreamer. Say this to yourself,if you can dream, you can fulfill it.






Aku suka yang ni. Sebabnye, kalerpul. Kan? Biasa  jumpa  think outside the box. Ni  lain sket. Apply la masa berfikir.  Jangan apply masa pertandingan mewarna. Memang hancuss ah.

.Tu je la hapdate kali ni. Kehkehkeh. Rasa termotivasi tak? Aku rase jugak. Sikit la. Oke la daripada tak rasa langsung kan? 


END. May ALLAH bless.

p/s : 12/12/12 - tarikh last dalam bentuk berturutan. Nak buat ape eh?

No comments: