Thursday 10 January 2013

1st GIVEAWAY:JANUARY 2013 by IEKA

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalamualaikum peeps.



Segmen dah join. Blogwalking pon dah buat. So, dengan bangganya aku nak join GIVEAWAY pulak. *tepuk tangan laju laju*. Giveaway ni simple je syaratnya bagi aku. Hadiah dia pon akuberkenan. Kalau tak berkenan dekat hadiah, tak ada maknanya aku join. *gelak jahat* Ni memang betul betul First Giveaway aku sepanjang setahun bubur jagung dalam arena belog ini. Tapi, aku dah niat, lepas ni aku nak pegi korek lagi mana mana Giveaway yang dianjurkan. lalalala~Lagi banyak aku jumpa,lagi bagus. Yelah, saja nak tambah pengalaman. *alasan cover niat sebenar*. Oh, kalau korang berminat nak join, klik kuat kuat dekatbanner yang merelip relap tuh.

END. May ALLAH bless.

p/s : aku tipu cakap nak tambah pengalaman. Aku nak test nasib sebenarnya. :D

4 comments:

L@L@milie said...

gudluck :)

Unknown said...

thank join..
dh follow sni.. ^_^

Unknown said...

hai.. tarikh tamat GA ni tlh pon d percepatkn pd 14 january ni..

Unknown said...

TAHNIAH!! ANDA ADALAH PEMENANG.. ^_^