Saturday 6 July 2013

Lovely notes!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Assalamualaikum peeps!

Macam yang aku cerita hari tu, aku melalui bridging programmes selama tiga minggu di Sunway University. Hewhew. Seronok baqqhang. Opkos lah seronok kan, makan minum ditanggung yaww. Penginapan pun, alhamdulillah. Sangat sangat selesa. Kami menginap di Sunway-Monash Residence. Very the comfortable. Sangat bersyukur. Alhamdulillah sekali lagi.

So, sepanjang kelas bridging ni, banyak aktiviti menarik. Basically kelas ni groom ourselves untuk ada self esteem yang lebih tinggi dan bagi tips serta skills yang diperlukan untuk menghadapi hidup di universiti ini. Kelas last tu lecturer arahkan kami buat notes untuk kawan kawan. Senaraikan three positive traits dalam diri kawan kita. Maka, kami yang perempuan wajib buat untuk setiap lelaki dan begitulah sebaliknya. Positive traits only!

 Some of the guys handwriting are very nice! Most of the traits I got were : brave, funny, kind, extraordinary. Thanks!


The notes and pic nicely printed. Notes from tiga dara dari utara. Orang utara segak nohhh. Love you gals!


 Yeay! Dapat gambar ramai ramai akhirnya. Spot me there! Yang dipoint itu. Yaaaa. Aku dianjingkan mereka. hahaha. Rindu baqqhang!


Berbalik pada point asal, notes tu sangat lovely. Rasa macam happy tau bila baca apa pendapat dan persektif orang terhadap kita. Ada je guys yang jenis rajin, tulis lebih dari tiga. Memang self confidence akan ter-boost sedikit bila baca. Lepas tu, lecturer akan suruh semua orang pick tiga dari semua notes tu dan baca biar seluruh kelas dengar. And for me, benda macam ni sangat bagus. Kalau jadi cikgu nanti pon, aku nak buat benda ni.

The best part is, ada yang macam jenis nakal. Mereka akan tulis benda yang terang terangan nampak salah. Hahaha. Oh ya. Kita tak tahu siapa pengirimnya. So, hati akan berbunga bunga bila dapat pujian dan sanjungan. Comel sangat kann? haha. But then, aku bingai. Semua notes dari aku, aku sign dan tulis nama dengan penuh bangga. -,-'' Bingai sangatttt. Bila part budak laki baca notes mereka, saja pilih aku punya lepas tu baca kuat kuat nama aku. Dasarrrr.

Heh. Tu je lah nak membebel. Notes tu masih disimpan tahuuuu. XD

END. May ALLAH bless.

p/s : ramai kawan kawan YPPB dah masuk institusi masing masing. Karting elaunnn please? XD



No comments: